Náš airbrush sortiment
Rychlý kontakt
ART & HOBBY, s.r.o.
airbrush-fengda Tel.: 607 916 938 (9-16h)
Články
Ukázka komerčního stříkání na trička
Manuály náhradních dílů
Dočasné tetování airbrush pistolí
Kapota - tygr (tělo+zuby)
Velkoobchod s Jewelry Tattoo
Barvy FASKOLOR
Airbrush pistole - rozebrání a složení
Airbrush pistole - výměna lahvičky
Základní techniky stříkání
Jak nastříkat lebku - návod pro začátečníky
Nail Art Airbrush / nehty: úžasné palmy
Nail Art Airbrush / nehty: valentýn
Jak použít tetovací knihu a nastříkat tetování
Kapota - plameny
Profouknutí, rozebrání, důkladné čištění, mazání..
Pokoušíme se stříknout: Efekty
Pokoušíme se stříknout: Nos
Pokoušíme se stříknout: Dýku
Dorty - Nightmare Xmas
Katalog umělců a služeb s Airbrushem
ModelHobby 2012 - náš stánek
E-Day 2012 - náš stánek
Dorty - Modrý motýl (airbrush + štětec)
Bohemian Custom Bike 2011
Jak funguje Airbrush?
Airbrush - historie, význam, funkce
Pozor na kopie Fengda!!!
Pilsen KIT 2012
Rozdíl mezi tryskou šroubovací a samocentrovací
Návod jak sestavit airbrush stříkací pistoli
Náměty na stříkání airbrush pistolí
Návod jak nastříkat trička pomocí pellon šablony
Návod na Sety Airbrush kompletů
True Fire - nejlepší plameny
Pokoušíme se stříknout: Obličej
Pokoušíme se stříknout: Oči
Panthers Cup Praha Prosek 2011
e-day 2010
Dorty - Spiderman
Nail Art Airbrush / nehty: úžasné květiny
Návod jak používat airbrush pistoli a kompresor
Návod na čištění a údržbu airbrush pistole.
Stříkací pistole airbrush FENGDA - přehled
Obecný návod na práci s barvami LIFECOLOR
Návod jak udělat dočasné třpytivé tetování
Návod jak udělat stříkané opálení airbrush pistolí
Jak na Body Art
Auto Air Colors - instruktážní videa
Návod jak nastříkat triko našimi barvami na textil
vzorník barev na nehty
Stříkat nebo nestříkat?
Pískovací pistole
Práce s barvami LifeColor
Výrobce značky Fengda
Démon - křídla + super detail
Kapota - mrakodrapy
Kapota - ženská na kapotě
Kapota - dekorace
Triky se šablonou
Modell Brno 2011 - náš stánek
Pokoušíme se stříknout: Nápisy
Pokoušíme se stříknout: Mraky
Model Hobby 2010 - náš stánek
Airbrush ART Festival 2011
FacePainting / obličej: motýl
FacePainting / obličej: tygr
FacePainting / obličej: smrt
FacePainting / obličej: dinosaur
FacePainting / obličej: spiderman
Nail Art Airbrush / nehty: růže
Ukázka používání šablon: Lebky / Skulls
Servis ZDARMA
Dorty - základ pro korpus
Obchodní podmínky

Ceny dopravy a způsoby úhrady

  • Osobní odběr: zrušen
    - z důvodu rozšiřování sortimentu jsme ukončili kamennou pobočkou. Nemá dostatečnou kapacitu pro vystavení všeho našeho zboží.
    - vše lze zakoupit pouze přes internetový obchod, odesíláme každý den.

  • Balíkovna na adresu / Balík do Ruky od ČESKÉ POŠTY: 69,00 Kč bez DPH = 83,00 Kč vč. DPH
    Česká Pošta dodá Balíky do Ruky adresátovi do druhého dne od našeho podání. Zásilky posíláme každý den ve 13:00. Maximální doba uložení na Poště je 7 dní. (Tento druh dopravy je určen pro zásilky do 15Kg, jinak nám Pošta zdraží ceny. Těžké zásilky posílejte PPL)

    • Bankovním převodem: zdarma
      Zboží zaplatíte předem na bankovní účet: 2400158308/2010, variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici.
    • Dobírkou: 37,00 Kč bez DPH = 45,00 Kč vč. DPH
      Pracovník ČESKÉ POŠTY u Vás při předání zásilky vybere peníze v hotovosti, nezastihne-li Vás, zanechá lísteček ve schránce a je nutné si zajít na přepážku pošty (doba uložení max. 7 dnů).


  • PPL: 83,00 Kč bez DPH = 100,00 Kč vč. DPH
    PPL se specializuje na expresní celostátní přepravu balíků na soukromé i firemní adresy s doručením do následujícího pracovního dne od podání zásilky. Před doručením zásilky Vás společnost PPL telefonicky zkotaktuje (minimálně 2 pokusy před doručením) je tedy žádoucí řádně vyplnit telefonní či mobilní číslo do objednávky. Zásilky předáváme PPL každý den kolem 13:00.

    • Bankovním převodem: zdarma
      Zboží zaplatíte předem na bankovní účet: 2400158308/2010, variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici.
    • Dobírkou: 28,00 Kč bez DPH = 34,00 Kč vč. DPH
      Řidič přepravní společnosti PPL od Vás při předání zásilky vybere peníze v hotovosti.


  • Slovensko - Zásilkovna (Packeta) doručení na adresu: 102,00 Kč bez DPH = 123,00 Kč vč. DPH
    Zásilkovna se specializuje na expresní přepravu balíků s doručením do 2 pracovných dnů od podání zásilky. Je možno zasílat libovolnou hmotnost zásilky do 30Kg.

    • Bankovním převodem SR: zdarma
      Po obdržení výzvy, že je všechno zboží skladem, Vás vyzveme k vložení nebo převodu ekvivalentu částky k Českým korunám na bankovní účet 2400158308/8330 (Fio Banka na Slovensku), variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici.

    • Dobírka na Slovensko: 19,00 Kč bez DPH = 23,00 Kč vč. DPH

  • Velkoobchod Česká Republika PPL: 83,00 Kč bez DPH = 100,00 Kč vč. DPH
    PPL se specializuje na expresní celostátní přepravu balíků na soukromé i firemní adresy s doručením do následujícího pracovního dne od podání zásilky. Před doručením zásilky Vás společnost PPL telefonicky zkotaktuje (minimálně 2 pokusy před doručením) je tedy žádoucí řádně vyplnit telefonní či mobilní číslo do objednávky. Zásilky předáváme PPL vždy kolem 13:00.

    • Bankovním převodem: zdarma
      Zboží zaplatíte předem na bankovní účet: 2400158308/2010, variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici.
    • Dobírkou: 28,00 Kč bez DPH = 34,00 Kč vč. DPH


  • Velkoobchod Slovenská Republika PPL: 151,00 Kč bez DPH = 183,00 Kč vč. DPH
    Po obdržení výzvy, že je všechno zboží skladem Vás vyzveme k vložení nebo převodu ekvivalentu částky k Českým korunám na bankovní účet 2400158308/8330 (Fio Banka na Slovensku), variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici. Zásilky předáváme PPL vždy kolem 13:00.

    • Bankovním převodem: zdarma
    • Dobírka na Slovensko: 34,70 Kč bez DPH = 42,00 Kč vč. DPH

  • Evropa - běžní dopravci: 369 Kč bez DPH
    Zasíláme i do zemí celé Evropy.
  • Evropa - DHL Express: od 450 Kč bez DPH
    Zasíláme i do zemí celé Evropy (1-2 dny doručení).
  • Celý Svět - DHL Express: od 650 Kč bez DPH
    Zasíláme i do zemí celého světa (2-5 dnů doručení).

    • Bankovním převodem: zdarma
      Zboží zaplatíte předem na bankovní CZK účet: IBAN CZ5320100000002400158308  SWIFT: FIOBCZPPXXX, variabilní symbol=číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet budete informováni (stav zaplacení je vidět v detailu objednávky) a zboží bude připraveno k expedici.
    • PayPal: 5% provize PayPalu

 

Nákupní řád

Vážení zákazníci, toto je aktuálně platný nákupní řád

Tento nákupní řád byl vydán dne 15.září 2010 a je platný do odvolání nebo okamžiku vydání nového nákupního řádu. Aktuální a platné znění nákupního řádu je vždy veřejně k dispozici právě zde, nebo na požádání v naší kamenné prodejně.

Vytvoření objednávky

Kupní smlouva na jejímž základě je realizována učiněná objednávka a následný prodej zboží kupujícímu, vzniká na základě odeslání elektronické objednávky prodávajícímu a je od okamžiku vytvoření po převzetí objednaného zboží kupujícím považována za závaznou pro obě smluvní strany. Za podstatné podmínky takto vytvořené kupní smlouvy se považuje celý obsah objednávky - přesná specifikace vybraného zboží a objednaného počtu kusů, jednotková i celková cena objednaného zboží, zvolený způsob dopravy včetně její ceny, doručovací adresa i veškeré kontaktní údaje zákazníka a samozřejmě také termín doručení objednaného zboží k zákazníkovi. Takto specifikovaná objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany v okamžiku přijetí systémem elektronického obchodu o němž jsou prodávající i kupující vyrozuměni elektronickým potvrzením o přijetí objednávky a přidělením jednoznačného identifikačního čísla objednávky.

Storno vytvořené objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího:
Protože vytvořená objednávka je pro obě smluvní strany závazná není možno objednávku pouze jednostranně ze strany kupujícího bez objektivních důvodů vypovědět. Kupující má však právo kdykoliv před odebráním objednaného zboží prodávajícího o storno vytvořené objednávky požádat. V souvislosti s plněním objednávky však již mohly prodávajícímu vzniknout objektivní a prokazatelně vynaložené náklady [1) zejména balení a expedice včetně marné dopravy zboží k zákazníkovi, 2) poplatky za přepravu zboží od dodavatele k prodávajícímu, 3) storno poplatek který po naší společnosti požadují naši dodavatelé - obvykle 10% z ceny zboží, 4) skladné a podobné výdaje] a bez uhrazení objednaného zboží i případné dopravy tak prodávajícímu vzniká škoda, kterou je kupující povinen na žádost prodávajícího uhradit (upozorňujeme na skutečnost, že uhrazení takto vzniklé škody může být i exekučně vymáháno). Za objektivní důvody k jednostrannému stornu objednávky ze strany kupujícího je považováno zejména nedodání zboží prodávajícím ve sjednaném termínu apod., vždy je však třeba dohody obou smluvních stran.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:
Storno objednávky je možné zejména pokud objednané zboží je dlouhodobě skladově nedostupné nebo se již nevyrábí, prodávající není z objektivních důvodů schopen v dohodnutém termínu zboží zajistit, zboží se v požadovaném provedení již nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena v neprospěch prodávajícího apod. Také v případě zjištění jakýchkoli nesrovnalostí v zadání identifikačních údajů zákazníka může být plnění objednávky až do doby věrohodného ověření údajů buď dočasně pozastaveno nebo v krajním případě i bez jakékoli náhrady může být objednávka i stornována. V případě, že tato nepředvídatelná situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem vyrozumění o tomto stavu a případné dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka neprodleně převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

Odstoupení od kupní smlouvy
(platí pouze pro bezkontaktní způsob prodeje)

V souladu se zákonem č. 367/2000sb. o bezkontaktním způsobu prodeje, máte jako koncový zákazník pokud nenakupujete na IČO zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dní od převzetí zboží a to i bez uvedení důvodu. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této zákonné lhůtě, jste však povinni současně dodržet určité podmínky.

    Písemně nás informujte, že na základě zákona č. 367/2000sb. využíváte svého práva odstoupit od kupní smlouvy. Současně prosím uveďte číslo nákupního dokladu (Faktury) případně číslo objednávky, aby jsme měli s předstihem veškeré informace pro kladné vyřízení Vaší žádosti. Velmi se tím urychlí celý proces.
    Vrácené zboží MUSÍ být pro kladné vyřízení vráceno v původním a nepoškozeném obalu.
    Vrácené zboží NESMÍ mít porušenou pečeť na obalu (například produkty Iwata).
    Vrácené zboží NESMÍ být použité nebo nést jakékoli známky užívání.
    Vrácené zboží NESMÍ být jakkoliv poškozené.
    Vrácené zboží MUSÍ být kompletní, tak jak bylo dodáno (tedy včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd., získaných dárků a slev za nákup, apod.).
    Vrácené zboží MUSÍ být vráceno společně s originálním dokladem o koupi zboží.
    Vrácené zboží MUSÍ být ve stavu aby bylo schopno dalšího prodeje jako nové a nepoužité.

Není-li kupující již schopen zboží vrátit v původním stavu a nebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží, či obalu zboží), je kupující povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě.

Zboží, které je na jedno použití, nelze vrátit. Jakmile je zboží vyndáno z obalu, nebo jeví známky použití, má se zato, že bylo použité a nesmí být vráceno do oběhu.

Zboží posílejte zpět na adresu, kterou naleznete jako kontaktní na faktuře (popřípadě nás o vrácení zboží informujte a my Vám adresu upřesníme), zašlete pokud možno doporučeně s dodejkou a pojištěné nejméně v hodnotě posílaného zboží, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
Zboží nezasílejte na dobírku. Pošta nebude přebrána a Vy tím riskujete, že tak promarníte zákonnou lhůtu na vrácení zboží.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, Vám peníze za zboží neprodleně (max. do 30 dnů) zašleme složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet v okamžiku kdy ho fyzicky obdržíme a posoudíme oprávněnost Vašeho požadavku jako relevantní. V případě nedodání kompletního zboží, nebo jiného porušení výše uvedených podmínek se termín vyřízení posouvá do doby dodání chybějících částí vráceného zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek v zákonné lhůtě 14 dnů od Vašeho fyzického převzetí zboží, nebudeme Vaše odstoupení od spotřebitelské smlouvy akceptovat a zboží bude na náklady zákazníka vráceno zpět.
Upozorňujeme zákazníky, že odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího mimo zákonnou lhůtu např. z důvodu špatně uvedeného obrázku, jiného barevného provedení proti obrázku, aktuální skladové nedostupnosti vybraného dárku apod. není možné. Závazná je vždy pouze dodávka zboží, které si zákazník objednal a potvrdil. Vyhrazujeme si také možnost vzniku tiskové chyby na našich stránkách. Odstoupení od kupní smlouvy dle zákona č. 367/2000sb. taktéž není možné v případě osobního převzetí zboží v provozovně prodávajícího. Odstoupení od kupní smlouvy se ve všech ostatních případech plně řídí občanským zákoníkem č. 367/2000sb. v platném znění vyjma nákupu na IČO, kde se veškeré podmínky prodeje upravují obchodním zákoníkem č. 513/1991sb.

Dodací podmínky

Dodávky objednaného zboží podle dispozic potvrzené objednávky jsou realizovány vždy dle aktuální skladové dostupnosti vybraného zboží a provozních možností prodávajícího. Zboží je expedováno vždy v co nejkratším možném termínu, ve většině případů ještě v den uskutečnění objednávky, naše obvyklá expediční lhůta je v rozmezí od 24 hodin do 4 pracovních dnů od přijetí objednávky. Ve výjimečných případech však může být dodací lhůta i delší, vždy je však kupující na tuto skutečnost předem upozorněn s možností řešení situace. Místo dodání zboží se realizuje na základě dispozic v objednávce. Za splněnou dodávku se považuje dodání objednaného zboží na místo uvedené v objednávce. Součástí dodávky však není případná instalace zboží. Dopravu na adresu určení zajišťuje na náklady kupujícího prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod k použití výrobku (je-li třeba) a záruční list (není-li přiložen, platí jako záruční list daňový doklad). Rozvoz zboží je zajištěn po celé České republice prostřednictvím přepravní služby České Pošty a PPL, na území Slovenské republiky máme zajištěn rozvoz prostřednictvím PPL a jejich případných smluvních partnerů. Náklady na dopravu zboží jsou rozlišeny podle zvoleného způsobu dopravy a jsou podrobně rozepsány v sekci doprava a platby. Konkrétní způsob dodání si volí zákazník sám dle svých dispozic.

V případě nejasností nás kontaktujte v pracovní době na našem telefonu, mimo pracovní dobu použijte e-mail (obojí naleznete v kontaktech na našich stránkách), odpovíme Vám jak jen to bude možné.

 

Reklamační řád

Vážení zákazníci, zde je popsána poskytovaná záruka a postup v reklamačním řízení.

Poskytovaná záruka obecně

Narozdíl od všech ostatních firem, které se Vám pouze snaží něco prodat a v případě problémů vás pouze odkazují na autorizované servisy a dodavatele, my se o Vás nadstandardně postaráme i v případě závady zakoupeného zboží. Věřte, že s námi se dohodnete vždy, nám na Vaší spokojenosti totiž záleží. Pokud jste z těch šťastnějších a ještě jste neměli tu čest martýrium s autorizovanými servisy absolvovat, nechtějte tuto zkušenost na vlastní kůži získat. Využít služeb autorizovaných servisů je dána zákonem jen jako možnost, zodpovědnost za prodané zboží má však vždy Váš prodejce. My se této povinnosti nezříkáme, právě naopak. Pokud se stanete naším zákazníkem, již nikdy nemusíte nikde běhat, shánět, zařizovat. Jistě chápete, že naše pozice je pro případné vyjednávání i obecně rychlost řešení Vašich případných reklamací, nebo jiných požadavků už z principu mnohem výhodnější před jednotlivcem jdoucím do opravy. Je přece vždy lepší stát na straně silnějšího... O vše se jednoduše postaráme k Vaší plné spokojenosti za Vás. Přesto však každý obchodní vztah musí mít nějaká závazná pravidla, zde tedy jsou:

Záruka poskytovaná koncovým zákazníkům

Na veškeré nové zboží prodané prostřednictvím tohoto elektronického obchodu poskytujeme spotřebitelům plnou záruku v délce 24 měsíců. Za veškeré zboží i případné oprávněné reklamace přebíráme plnou zodpovědnost a budeme je u výrobců i dodavatelů řešit jménem naší firmy za Vás. Drobnou výjimku tvoří zboží, které se považuje za "spotřební zboží" jako jsou náhradní díly, jehly, trysky, těsnění, filtry atd - na tyto se záruka po použití neposkytuje.

Všechny naše kompresory před odesláním k zákazníkovi zkoušíme, takže se nám téměř žádné do reklamace nevracejí. Záruku koncový zákazník ztrácí, pokud zboží bude používat jinak, než pro občasné, krátkodobé "hobby" použití - především pro použití průmyslové, zatěžující, neustálý chod, nadměrný chod, chod v mastném, prašném či jinak znečištěném prostředí, chod v prostředí vysokých teplot, atd, atd. Dále zákazník záruku ztrácí u kompresorů, pokud kompresor bude jevit známky rozebrání.

Barvy si zákazník objednává přes zimní období na své vlastní riziko. Barvy mohou během přepravy zmrznout a zničit se. Je nutné se předzásobit nebo barvy objednávat jen když jsou teploty nad nulou. Technicky není možné žádné zboží před mrazem ochránit. Dokonce ani venkovní parcelshopy nejsou vyřívané. Tím, že nám zákazník zašle objednávku, nás instruuje k tomu, abychom objednávku vyřídili a tedy odeslali (nehledě na okolnosti či venkovní teploty).

Záruka neposkytovaná firemním zákazníkům

Pro firemní zákazníky nakupující na IČ si vyhrazujeme právo záruku posuzovat podle druhu činnosti, pro kterou zboží nakupují. Firemním zákazníkům tedy prodáváme zboží bez záruky! Pokud se na nás obrátí se závadou, my každý případ posoudíme individuálně a v zájmu svého dobrého jména se budeme snažit vyhovět. Nulová záruka je plošně pro všechny firemní zákazníky nastavena především proto, že naší techniku používají například pro průmyslové řešení, neustálý chod, nadměrný chod, chod v mastném, prašném či jinak znečištěném prostředí, chod v prostředí vysokých teplot, atd, atd. Naše zboží je určeno pro občasné "hobby" použití, tedy pro domácí, občasné stříkání. Pro všechno zakoupené zboží platí, že firemní zákazník nemá právo jednostranně od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. To je možné jen po vzájemné dohodě.


Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce ještě při přebírání zboží!!! Odpovědnost za jakékoliv poškození v průběhu přepravy nese dopravce a u něj také budete případnou škodu uplatňovat. Dodávané zboží je vždy pojištěno na nejméně nominální hodnotu objednávky. Kupující podpisem přepravního listu stvrzuje že zásilka je nepoškozena a je kompletní. Na pozdější reklamace zapříčiněné dopravcem nelze objektivně brát zřetel a budou zamítnuty. Kupující je povinen ihned po převzetí zásilky zkontrolovat její obsah na poškození i kompletnost dodávky. Jakékoliv reklamace zboží, které mají charakter mechanického poškození a které nebylo patrné již při přebírání zásilky, je nutné reklamovat neprodleně po jejich odhalení. Vzhledem k tomu, že přeprava zásilek funguje pouze ve všedních dnech, tolerujeme zpoždění oznámení max. do 24 hod. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti a také vysoké nepravděpodobnosti, že by se taková vada nestačila projevit.
Kupující je povinen si před prvním použitím výrobku prostudovat návod na obsluhu. V případě, že dojde k závadě nebo jiné škodě v důsledku nesprávného použití výrobku, nese veškerou odpovědnost za nesprávné použití výrobku vždy kupující.
Záruka je taktéž omezena pro běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost některých výrobků nelze tedy považovat za vadu a objektivně ji tedy nejde ani reklamovat.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu závadný stav odstranil. Podle dohody mezi prodávajícím a kupujícím lze nápravu provést buď výměnou předmětné věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci a nebo od smlouvy odstoupit. Toto však neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo takový rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Záruční doba osobám používajícím výrobek pro účel podnikání nebo dalšího obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a řídí se příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. V tomto případě rozhoduje prodejce o poskytnuté záruční době. Záruční doba pro nákupy na IČ je nulová, pokud není písemně ujednáno jinak.
Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy do 14ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí vrátit v původním obalu, kompletní. Pokud zákazník získal na zboží slevu nebo slevu v podobě poštovného zdarma, vrácením zboží mu bude odečtena tato sleva nebo naúčtováno poštovné, které měl zdarma.

V případě, že dojde mezi ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2


Práva a povinnosti prodávajícího

Práva z odpovědnosti za vady se ze zákona uplatňují u prodávajícího, od kterého byla reklamovaná věc zakoupena. Zákonná lhůta pro vyřízení oprávněné reklamace je 30 kalendářních dnů od přijetí do reklamačního řízení. V případě, že není reklamace vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, má kupující ze zákona právo podle okolností na výměnu věci za jiný, bezvadný kus nejméně stejných nebo lepších parametrů, nebo na přiměřenou slevu z ceny věci a případně i na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz za reklamovaný výrobek. Kupující má však právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Požadované vrácení peněz, nebo výměna za jiný výrobek je možná pouze do 30 dnů od poslední oprávněné opravy a v případě prokazatelně se opakující a tudíž neodstranitelné stejné závadě. V takovém případě bude výrobek vyměněn buď za stejný kus, případně vrácena kupní cena zboží zpět.

Postup při reklamaci

Upozorňujeme zákazníky na skutečnost, že pokud se bude jednat o reklamaci, která bude posouzena jako neoprávněná, bude za neoprávněnou reklamaci účtován poplatek ve výši nákladů na poštovné. Některé vlastnosti výrobku jsou zákazníkem mylně posouzeny jako "závady", ikdyž závadami nejsou (například provozní teplota kompresoru, hluk, vibrace, atp.) Proto nás vždy nejprve kontaktujte telefonicky či e-mailem a zkonzultujte nejprve nastalou situaci. Některé "závady" lze i opravit doma. Také musíme nejprve ověřit dostupnost náhradních dílů a až poté má smysl zboží na servis posílat. Ke každému zákazníkovi máme individuální a osobní přístup, vždy se snažíme najít nejlepší a nejlevnější řešení pro Vaší plnou spokojenost.
V případě, že je reklamace oprávněná, bude neprodleně řešena a o výsledku budete informováni.
(V případě prokazatelně se opakujících 3 stejných, nebo 4 různých závadách máte právo podle charakteru a povahy vady na reklamovaném výrobku na přiměřenou slevu z prodejní ceny zboží, výměnu za bezvadný kus zboží o stejných nebo lepších parametrech, případně na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Konkrétní postup vždy záleží na dohodě mezi kupujícím a prodávajícím ke spokojenosti kupujícího.)

Zboží k reklamaci posílejte na adresu, kterou Vám sdělíme po předchozí komunikaci (podle typu závady, druhu zboží a dostupnosti náhradních dílů). Zboží posílejte pokud možno doporučeně s dodejkou a pojištěné nejméně v hodnotě posílaného zboží, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Upozorňujeme zákazníky, že doporučeně neznamená na dobírku!!! Zásilky na dobírku nepřebíráme.

V případě nejasností nás kontaktujte v pracovní době na našem telefonu, mimo pracovní dobu použijte e-mail (obojí naleznete v kontaktech na našich stránkách), odpovíme Vám jak jen to bude možné.

 

 

Ochrana osobních údajů

Vždy respektujeme plné soukromí našich zákazníků. Abychom vám však mohli nabídnout hodnotné služby a dodat objednané zboží, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Takto získaná data maximálně chráníme před jakýmkoliv zneužitím. Vaše osobní data jsou bezpečně uchovávána a je s nimi nakládáno v souladu se všemi zákonnými ustanoveními vztahujícími se na správu a nakládání s osobními údaji dle § 11 zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Provozovatel internetového obchodu ART & HOBBY s.r.o. prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje osobní povahy jež získá od svých zákazníků, nesdělí za úplatu ani bez ní třetím osobám vyjma našim obchodním partnerům, kteří tyto data potřebují k vyřízení objednávky (přepravce, banka, atp.). Získaná data slouží výhradně pro účely uzavření obchodního vztahu mezi zákazníkem a společností ART & HOBBY s.r.o. Firma může též data využít k interním statistickým účelům nebo pro vlastní marketingovou strategii.
Přístup všech registrovaných zákazníků do obchodu za účelem vytvoření objednávek je chráněn unikátním přístupovým jménem a heslem, které si osobně vytvořil a zná pouze tento registrovaný zákazník. Proto Vás tímto žádáme o opatrnost při nakládání s těmito citlivými údaji, nenechávejte toto přístupové jméno nebo heslo volně přístupné ostatním osobám. Mohlo by tím dojít k jejich prozrazení a následně ke zneužití Vašich registračních údajů, případně jiným škodám. Za případné zneužití přístupového jména nebo hesla mimo náš dosah provozovatel internetového obchodu nenese žádnou zodpovědnost.
V případě nejasností nás kontaktujte v pracovní době na našem telefonu, mimo pracovní dobu použijte e-mail (obojí naleznete v kontaktech na našich stránkách), odpovíme Vám jak jen to bude možné.

Zákon o elektroodpadu

Dne 13. 8. 2005 vstoupila v platnost novela zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech, ze které vyplývá výrobcům a dovozcům elektrozařízení, uvedených v příloze tohoto zákona, povinnost financovat, zajišťovat a spolupodílet se na sběru a likvidaci elektroodpadu.

Realizace v praxi znamená navýšení ceny výrobcem / distributorem o tzv. recyklační poplatek. Tento poplatek je přeúčtováván dále až na konečné spotřebitele. Za zvýšenou cenu získává spotřebitel v podstatě dvě výhody: o něco větší šanci, že bude životní prostředí ušetřeno od černých skládek a druhou: odpadá problém kam se starým spotřebičem (ať je to počítač, televizor nebo např. autodráha). Sběrné místo na tento druh odpadu je povinna zajistit každá obec. Na těchto sběrných místech od Vás odpad převezmou a zdarma jej ekologicky zlikvidují (samozřejmě likvidaci a recyklaci odpadu jste si zaplatili již při nákupu výrobku).
Uvedené ceny v našem obchodu nejsou zatíženy příspěvkem na ekologickou likvidaci historických elektrospotřebičů. Ekologický poplatek za zboží zakoupené prostřednictvím našeho obchodu hradíme za naše zákazníky z vlastního rozpočtu. O podmínkách ekologické likvidace elektrických a elektronických zařízení se v případě zájmu informujte dotazem na prodejce.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Zapomněli jste heslo? Vytvořit účet

produkty: 0

cena: 0,00 Kč

přejít do košíku

Statistiky
Produkty:
9030
Kategorie:
482
Novinky:
732
Akce:
77
Nepřehlédněte

Aktuální info:
- máme 150 obj denně
- objednávku si dobře rozmyslete a po odeslání ji už neměňte
- Vallejo nestíhá vyrábět
- raději se zásobujte
- všechny značky zdražily o 6-20%



Rozšířili jsme sortiment o umělecké barvy na štětec :)


Doprava na Slovensko za 123Kč + dobírka 23Kč nebo převodem 0Kč.


Zásilky pod 200Kč neposíláme.

Máte DIČ? odečtěte si DPH.

Pozor na kopie Fengda!!


Stav Vaší objednávky můžete sledovat v zákaznickém centru po přihlášení. Tuto funkci mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.

Tip: Podnikejte s dočasným tetováním - během hodiny lze nastříkat až 30 tetování v ceně okolo 80Kč/kus...


Informace

Jsme silný partner a dodavatel:


Seznamy:

Spokojenost zákazníků:

Spokojenost života:


Spokojenost financí:
Novinky
Harder & Steenbeck 712415 EVO/INFINITY 5ml Cup Lid
Harder & Steenbeck 712415 EVO/INFINITY 5ml Cup Lid

220,00 Kč

ks
Harder & Steenbeck 712412 EVO/INFINITY 2ml Cup Lid
Harder & Steenbeck 712412 EVO/INFINITY 2ml Cup Lid

193,00 Kč

ks
Harder & Steenbeck 712330 EVO 2024 seal kit
Harder & Steenbeck 712330 EVO 2024 seal kit

287,00 Kč

ks
nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper.pl